طراحی داخلی

دیوار تصاویر را دوست دارد

دیوار تصاویر را دوست دارد

 

تابلو نقاشی و تابلو عکس در دکوراسیون خانه چه تاثیری دارد؟

دیوار تصاویر را دوست دارد

در طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه، تنها رنگ آمیزی و پوشش دیوارها برای جذاب شدن محیط کافی نیست و نیاز است تا از عناصر تزئینی دیواری مثل تابلوهای عکس و نقاشی استفاده کنید. این تابلوهای دیواری می توانند زیبایی فوق‌ العاده‌ ای را به فضای شما ببخشند. در ذهن خود تصور کنید یک خانه با ملزومات شیک و دکوراسیون مدرن دارید. مبلمان مدرن، آشپزخانه ای جذاب و اتاق پذیرایی بزرگ و شیک؛ دیوارهای اتاق پذیرایی خانه شما به رنگ خاکستری است ولی چیز خاصی روی آن جلب توجه نمی کند.

در این صورت فضایی بی روح خواهید داشت که مدتی بودن در آن، فرد را خسته می کند. چه چیزی بهتر از یک تابلوی دیواری می تواند جلوه گر شادی و هنر در اتاق شما باشد؟ بنابراین تاثیر تابلو در خانه چیزی فراتر از زیبایی است و فضای کلی خانه به وجود این عناصر بستگی دارد و یکی از نقاط توجه در هر خانه به شما می رود.

The influence of the panel in the house 15 1

بهترین مکان نمایش تابلونقاشی در اتاق نشیمن

بهترین مکانی که از آن برای نصب تابلوهای دیواری تان می توانید بهره ببرید، دیوار پشت مبل کاناپه است. این دیوار که معمولا دیوار بزرگی است در کانون توجه ها قرار دارد. به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با دکوراسیون منزل تان، از سبک های گوناگون تابلو مثل تابلو نقاشی منظره، تابلو عکس افراد و غیره استفاده کنید. همچنین اندازه قاب تابلو هم خیلی بزرگ یا کوچک نباشد که به نوعی در ذوق بزند.

نقش نورپردازی در جلوه دار شدن تابلوها

نورپردازی، ابزاری برای جذابیت بیشتر و جلوه دار کردن تابلو در خانه است. استفاده از نورپردازی می‌تواند تا حد زیادی بر زیبایی تابلوی شما بیافزاید. با قاطعیت می توان گفت اگر مکانی که تابلو را در آن استفاده می کنید از نورپردازی خوب و استانداردی برخوردار نباشد، تابلو هیچ تاثیر مثبتی در دکوراسیون شما نخواهد گذاشت.

رنگ و سبک تابلوهای بکار رفته در خانه

یکی از نکات مهمی که برای انتخاب تابلو در خانه باید به آن توجه کرد، رنگ، طرح و سبک تابلو است. حتما به این نکته توجه کنید که تابلوی انتخابی شما با سبک کلی دکوراسیون منزل تان همخوانی داشته باشد. قاب مورد استفاده برای تابلو نیز باید با طرح عکس یا نقاشی داخل تابلو هماهنگ بوده و از رنگ خوبی برخوردار باشد. برای نصب چند تابلو در کنار یکدیگر توازن را رعایت کرده و تابلوهایی بارنگ روشن‌ تر را در بالا و تابلو های رنگ تیره را در پایین نصب کنید.

دیوار تصاویر را دوست دارد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *